خرید کارتن کشمش

کشمش یکی از پرفروش ترین محصولات کشاورزی است که باغداران میتوانند بدون عجله و با فراغ بال نسبت به بسته بندی و فروش آن اقدام کنند، در ادامه به روش های مختلف تولید این کارتن آشنا می شوید.

کارتن کشمش و جعبه های آن جز بسته بندی های مناسب خشکبار محسوب میگردند که با این پک ها به اقصی نقاط کشور ارسال میشوند. حمل خشکبار کار حساس و دشواری نیست اما با توجه به اینکه باید از نفوذ رطوبت در امان باشند، اصول خاصی برای حمل آن ها وجود دارد.

کشمش به عنوان یک ماده غذایی که باید بهداشت آن در تمامی مراحل از جمله تولید، بسته بندی، عرضه و توزیع رعایت گردد، نوع بسته بندی و کارتن آن میبایست بهداشتی باشد. 

بهترین و ایده ال ترین نوع بسته بندی تولید کارتن کشمش به صورت لمینتی و دایکاتی می باشد.نکته مثبت کارتن لمینتی و دایکاتی، کیفیت، مرغوبیت و شکیل بودن کارتن در این نوع بسته بندی است. این نوع کارتن با استفاده از قالب تولید می شود و این کار باعث می شود شما نسبت به رقبای خود یک پله بالاتر  قرار بگیرید.

کارتن کشمش صادراتی

البته کارتن بسته بندی کشمش به روش های دیگری نیز از قبیل کارتن چاپی،به صورت لمینت و ... تولید می شود. اما همان طور که در بالا ذکر شد، تولید کارتن به صورت لمینتی و دایکاتی بهترین نوع بسته بندی به شمار می رود.

همچنین استفاده از یک لایه سلفون روی مقوا و کارتن باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل بسته بندی خواهد شد.

ابعاد کارتن کشمش

کارتن کشمش در اندازه های مختلفی تولید می شود. ابعاد کارتن خشکبار از جمله کشمش با توجه به وزن و حجم کالا مشخص می گرددکارتن کشمش پنج کیلویی بیشتر برای محصولات فله ای استفاده می شود.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند