خرید کارتن بسته بندی در رشت

بسته بندی محصولات اعم از بسته بندی میوه، بسته بندی مواد غذایی و .. علاوه بر استحکام به منظور محافظت از کالا، باید از حیث طراحی بسته و خلاقیت به کار رفته در آن توجه مشتریان را به کالا جلب نماید.

بسته بندی محصول، بیش از هر چیز، یک ابزاری کاربردی است، اما در عین حال معنایی فرا تر از ارائه محصول و معرفی آن برند است. این بسته بندی است که از طریق طراحی، مصرف کننده را راضی به خرید یا عدم خرید یک محصول می کند.

 بسته بندی همچنین باید شامل اطلاعاتی در مورد محصول باشد، از جمله نحوه استفاده از آن، مواد تشکیل دهنده آن یا تاریخ انقضا. درج این اطلاعات بر روی کارتن به مشتریان کمک می کند بدون نیاز به صحبت با دستیار فروشگاه، تصمیم بگیرند که می خواهند محصول شما را خریداری کنند یا نه.

کارتن سازی رشت

بسته بندی به برندها کمک می کند تا محصولات خود را از طریق لوگو، رنگ و یا شکل از محصولات مشابه متمایز کنند. طراحی های نوآورانه باعث برجسته شدن محصول شما و جلب مشتری می شود.

مجموعه آیین پک جزء اولین تولیدکنندگان کارتن های هفت لایه در ایران است و با بهره گیری از دستگاه های مدرن مطابق با به روزترین تکنولوژی های دنیا و همچنین پرسنل متخصص در زمینه طراحی و تولید محصولات بسته بندی، سعی در برجسته کردن و متمایز نمودن تولیدات شما در بازار رقابتی داخل و خارج از کشور دارد.

کارشناسان آیین پک آماده مشاوره به شما جهت خرید و سفارش انواع کارتن بسته بندی هستند.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند