کارتن بسته بندی محصولات شوینده

طراحی بسته بندی مواد شوینده تاثیر زیادی بر میزان فروش و صادرات آن دارد.

بسته بندی ایجاد شرایط بهینه برای حمل، توزیع، انبار و فروش محصول تا زمان خرید مشتری است. برخی کارتن ها از مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه برخوردار بوده و از طرفی دیگر برخی کارتن ها مقاومت مناسبی در برابر آب دارند. 

مواد شوینده غالبا از ترکیب مواد شیمیایی مختلف به دست می‌آیند. اکثر محصولات شوینده در دو نوع جعبه فرزند و کارتن مادر در بازار و با تنوع زیادی بسته بندی می شوند که معمولا انواع فلکسویی و لمینتی دارند. کارتن مواد شوینده و بهداشتی امروزه از جمله کارتن های مهم و پرکاربرد محسوب می شوند.

در طراحی بسته بندی محصولات شوینده، باید به نکات مهمی از قبیل نوع محصول،مخاطب محصول و محل عرضه (داخلی یا صادراتی) و... توجه داشت. به عنوان مثال در طراحی محصولاتی که مخاطب آن بانوان است باید از رنگ های ملیح، جوان و انرژیک استفاده کرد. 

کارتن مایع دستشویی

موادی همچون لکه‌برها و سفیدکننده‌ها برای پوست و دستگاه تنفس خطرناک بوده و همواره به استفاده از دستکش و ماسک در هنگام کاربرد آنها تاکید می‌شود. لذا در طراحی بسته بندی مواد شوینده نیز باید به این نکته توجه گردد.

استفاده و کاربرد مناسب و درست رنگ ها، فونت ها و اشکال در طراحی بسته بندی از اهمین ویژه ای برخوردار است. طراحی بسته بندی محصولات بهداشتی می‌بایست بر پایه نیازهای هر گروه و به صورت اختصاصی انجام شود.

شرکت آیین‌پک با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه طراحی و تولید انواع بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتری عزیز است.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند