قیمت کارتن بسته بندی چای

محبوبترین نوشیدنی گرم در بین ایرانی ها، چای است. بنابراین فروش زیادی در ایران دارد و همچنین تولید کنندگان و فروشندگان زیادی نیز هستند که همین موضوع باعث ایجاد رقابت بین آنها شده است.

در صنعت کشاوری، ایران دارای محصولات زیادی است و یکی از محصولات که نیاز به بسته بندی کارتنی دارند چای و دمنوش می باشد.

انواع چای از جمله چای کیسه‌ای که در بازار با نام تی‌بگ شناخته می‌شود معمولاً در جعبه‌ مقوایی با طراحی و چاپ دیجیتال بر روی بسته بندی به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت بسته بندی چای

برای محاسبه قیمت جعبه و کارتن چای می بایست ابعاد(طول، عرض و ارتفاع) را در نظر داشته باشید. مهم ترین نکته ای که در قیمت جعبه و کارتن بسته بندی لحاظ میشود، وجود ابعاد و وزن محصول است.

بسته بندی چای

اگر شما نیازمند یک کارتن زیبا و منحصر به فردمی باشید می توانید از جعبه لمینتی برای چای و دمنوش خود استفاده نمایید این جعبه ها دارای استحام و زیبایی خاصی می باشند و می توانند در افزایش فروش محصولات شما بسیار مفید باشند.

همچنین آب نباید به چای برسد و خشک ماندن برگ چای تا رسیدن به دست مشتری اهمیت زیادی دارد بنابراین باید در پوشش های فویل (متالایز) نیز قرار بگیرند. 

مقوای ایندربرد برای چاپ کارتن چای بسیار مناسب است زیرا هم کیفیت مناسبی دارد و هم چاپ و طرح های باکیفیت می توان بر روی این نوع مقوا زد. این نوع مقوا پرز ندارد و به همین دلیل کیفیت چاپ بالاتر می رود.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند