کارتن بسته بندی غذا

کارتن بسته بندی غذا یکی از حساس ترین محصولات در بسته بندی مواد غذایی است که برای رستوران ها، کترینگ ها و مشتریانشان بسیار اهمیت دارد.

جعبه و سینی غذا جزو محصولات بسیار پرطرفدار در رستوران ها است. در دنیای امروز قرار دادن ظروف غذا در داخل کیسه های پلاستیکی جذابیت چندانی ندارد و مشتریان دیگر همچنین بسته بندی را برای غذای درخواستی خود نمی پذیرند. 

جعبه غذا در ابعاد و شکل های گوناگون تولید می شود. این بسته بندی ها بر اساس نوع ظرف و غذا و ابعاد آن ها و همچنین وزن طراحی و تولید می شوند.

جعبه غذا دسته دار

جعبه غذا دسته دار به دلیل شکل زیبا و استفاده آسان این روزها مورد استقبال رستوران‌ها قرار گرفته است و در بسیاری از شیرینی فروشی‌ها، کافی شاپ یا رستوران به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود.

ساده‌ترین و زیباترین مدل آن جعبه‌های هپی میل هستند که غذای کودکان از جمله برگر یا سوخاری در ابعاد مینی به راحتی در داخل آن قرار می‌گیرند.

جعبه غذای بیرون بر

این جعبه های غذای رستورانی جهت حمل انواع ظروف غذای آلومینیومی و فومی مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین برخی سایز ها و مدل های این جعبه ها دارای فضای اضافی جهت قرار دادن سرویس غذا شامل سالاد ، نوشابه ، قاشق و چنگال ، نمک ، فلفل ، سماق … و می باشد.

سینی مقوایی غذا

سینی های مقوایی غذا معمولا از جنس ایفلوت هستند که مقوایی سه لایه است و در لایه وسط کارتن از ورق سینگل استفاده شده است. مقوا خود به تنهایی برای حمل غذا کافی نیست به همین دلیل بهتر است از کارتن سه لایه ایفلوت که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است استفاده شود.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند