هزینه های فزاینده مواد اولیه همچنان به صنعت بسته بندی ضربه می زند

به گفته تعدادی از تامین کنندگان، هزینه های فزاینده مواد اولیه به بخش بسته بندی آسیب وارد می کنند.

تلاش برای عبور از شرایط چالش برانگیز بازار

مایک باکستر، مدیر امور خارجی شرکت بری گلوبال فلکسیبل فیلمز انگلستان، گفت که افزایش قیمت چشمگیر مواد خام، انرژی، حمل و نقل و مواد مصرفی بر تمام سهامداران در بخش‌های صنعتی و خرده‌فروشی بریتانیا تأثیر می‌گذارد.

سالی کازینز، مدیر بازاریابی در VPK Packaging، گفت که شرکت‌های بسته‌بندی می‌توانند به تمرکز روی کارایی عملیاتی و به حداقل رساندن ضایعات برای کاهش برخی از این موارد ادامه دهند، اما هزینه‌ها همچنان یک عنصر چالش برانگیز برای بازاریابی است. ادامه افزایش هزینه های مواد خام و انرژی در سه ماهه اول سال 2022 فشار زیادی بر حاشیه سود وارد می کند.

لوئیز اوبراین، مدیر عامل Greyhound Box، گفت: "هزینه های انرژی تاثیر قابل توجهی دارد. قراردادها به افزایش 250 درصدی نزدیک شده اند و ما را به اصلاح قراردادهای انرژی 12 ماهه (که قبلاً سه ماه بود) سوق داده است.

پائولا برچ، مدیر فروش جهانی Parkside، به شرکت‌ها هشدار داد که هوشیار باشند: «ما [به عنوان یک صنعت] همچنین با افزایش تمام هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی کسب‌وکارمان مواجه هستیم، تا انبوهی از کاغذ. با این حال، ما به طور مستمر به دنبال راه هایی برای عملکرد موثرتر هستیم.»

مبنع: packagingnews

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند