کارتن بسته بندی گردو صادراتی

گردو، میوه مغزدار باارزشی است که انواع مختلفی دارد. گردو منبع عالی پروتئین، فیبر، ویتامینها، آنتی‌اکسیدانها و مواد معدنی است.

منشأ درخت گردو ایران است.شهرستان تویسرکان در همدان با داشتن بیش از ۵۵۰۰ هکتار باغ گردو و تولید این محصول با مرغوبیتی در مقیاس جهانی، «پایتخت گردوی ایران» نام گرفته‌است. گردویی که در ایران تولید می شود در بازار جهانی طرفدار زیادی دارد. به همین دلیل گردو جزو محصولاتی است که بازار صادراتی خوبی را دارد.

برای صادرات گردو ابتدا آن را با توجه به اندازه و سایر ویژگی های ظاهری دسته بندی کرده، سپس بسته بندی می کنند. 

معمولا برای صادرات مغز گردو از کارتن های محکم استفاده می کنند تا کیفیت گردو حفظ شده و از رطوبت در امان بمانند. همچنین از کارتن های لمینتی برای بسته بندی های کوچک تر استفاده می کنند. چرا که کیفیت بسته بندی برای محصولات صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه قیمت بالای اگردو، جعبه های بسته بندی گردو را می توان در اندازه های مختلف طراحی کرد تا مناسب برای خرید همه اقشار جامعه باشد. 

برای جذاب تر شدن و جلو زدن از رقبا می توانید از چاپ افست ، چاپ فلکسو و چاپ سیلک برای طراحی بسته بندی گردو استفاده کنید. 

اگر در انتخاب محصول و نوع بسته بندی نیاز به مشاوره بیشتر دارید می توانید با کارشناسان آیین پک تماس بگیرید. کارشناسان آیین پک شما را تا پایان مراحل انتخاب، طراحی و تولید نهایی محصول همراهی خواهند کرد.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند