طراحی و تولید کارتن بسته بندی پسته صادراتی

توجه به بسته بندی تاثیر مستقیم بر میزان فروش و صادرات محصول دارد.

مغز پسته از نظر ارزش های غذایی بسیار ارزشمند بوده و سرشار از مواد پروتئینی­، چربی ها، ویتامین ها و املاح است. بنابر آمار فائو، تولید پسته در ایران در سال ۲۰۲۰ میلادی، ۱۹۰ هزارتن بوده که این کشور را در مقام سوم جهان، جای داده‌است. 

پسته ها انواع مختلفی دارند که آنها را به اسم های مختلفی نام گذاری کرده اند. این نام گذاری ها بر اساس نوع و اندازه انتخاب شده اند. پسته ی احمد آقایی، پسته اکبری، پسته فندقی، پسته کله قوچی و پسته جنگلی، نام هایی هستند که برای انواع پسته انتخاب شده است.

همان طور که گفته شد پسته دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است و به همین دلیل قیمت این محصول بالا است. حفظ کیفیت و سلامت محصول با توجه قیمت بالای آن از اهمیت ویژه ای برخوردا است. انتخاب یک بسته بندی مناسب می تواند پسته را در برابر انوع خسارت ها، آفت ها و ... محافظت کند.

اهمیت طراحی در بسته بندی کارتن های صادراتی

علاوه برا انتخاب بسته بندی با کیفیت، باید به نحوه طراحی بسته بندی محصول نیز توجه داشت. طراحی بسته بندی باید بر اساس محل و کشور مورد استفاده طراحی شود. همین طور برای جذابیت بیشتر می توانید بسته بندی ها را در اشکال خاص و متفاوت تولید کنید. بسته بندی های خاص در میان محصولات متنوع بیشتر نمایان خواهد شد.

معمولا برای کارتن پسته از چاپ لمینتی استفاده می کنند. ابعاد بسته بندی، نوع چاپ و تعداد تیراژ بر روی قیمت کارتن پسته اثر گذار هستند. 

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند