کارتن بسته بندی لیمو شیرین

خواص لیمو شیرین به دلیل غنی بودن از ویتامین C برای پیشگیری از سرماخوردگی و سرطان مفید است همچنین باعث کاهش دمای بدن و تب به خصوص در هنگام آنفلوآنزا و سرما خوردگی می‌شود.

دلیل تلخی لیمو شیرین پس از برش و در معرض هوا قرار گرفتن، این است که مواد آنتی اکسیدانی به نام لیمونین و نارینجین در آن وجود دارد، نارینجین و لیمونین با اکسیژن هوا ترکیب واکسید شده و تلخ می‌شوند. آب لیموشیرین برای درمان دیابت مؤثر است.

بسته بندی لیمو شیرین

جنس کارتن، حجم محصول و استحکام بسته بندی، از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید کارتن باید به آن توجه داشت. برای بسته بندی کارتون لیمو شیرین بهتر است از کارتن 7 لایه استفاده شود. 

کارتن 7 لایه یکی از انواع کارتن صادراتی برای بسته بندی محصولات مختلف است. ورق های کارتن 7 لایه با استحکام و مقاومت بالایی که دارند می توانند محصول را در جابجایی های طولانی مدت از خطرات و ضربات احتمالی محافظت کنند.

 اجزای اصلی تشکیل دهنده کارتن 7 لایه، مقوای فلوتی است که در بین صفحات کارتن قرار می گیرد.

چاپ کارتن

طراحی جذاب، تأثیر زیادی در بازاریابی و جذب مشتری دارد و موجب افزایش فروش محصول خواهد شد.  استفاده از کارتن لمینتی برای چاپ کارتن به دلیل داشتن طرح و رنگ‌های مختلف می‌تواند انتخاب مناسبی برای جلب نظر مشتریان باشد.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند