طراحی و سفارش کارتن بسته بندی خلاقانه

انتخاب یک کارتن بسته بندی مناسب می تواند باعث توسعه و رشد بیشتر فروش محصولات شرکت شما گردد.

بازار رقابت در بین تولیدکنندگان و فروشندگان روز به روز در حال افزایش است. صاحبات کالا و فروشندگان موفق همواره در حال تحقیق و مطالعه درباره فروش بیشتر محصول و جلو زدن از رقبا هستند.

یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول خوب، نحوه بسته بندی و عرضه آن به مشتری است. طراحی و بسته بندی منحصر به فرد و خلاقانه به نحوی که محصول شما را به بهترین شیوه مناسب به مشتریان معرفی کند می تواند یک سکوی پرتاب برای رشد فروش برند شما باشد.

اما طراحی بسته بندی محصولات اصول و قواعد زیادی دارد که اگر به آن توجه کافی نشود چیزی جز ضرر و زیاد برای شما به همراه نخواهد آورد.

انتخاب رنگ مناسب با توجه به نوع محصول، اندازه و سایز کارتن بسته بندی، نوشته های روی کارتن و محل قرارگیری آن، نوع طراحی کارتن و ... از نکات مهم در طراحی یک بسته بندی خلاقانه است که باید به آن دقت شود. 

طراحی کارتن برای اساس نوع محصول باید باشد. طراحی کارتن بسته بندی میوه با طراحی برای کارتن محصولات الکتریکی و سایر محصولات متفاوت است. توجه به این نکات باعثم خواهد شد بتوانید بسته بندی مناسبی را برای محصول خود انتخاب کنید.

شرکت آیین پک، تولیدکننده انوع محصولات کارتنی و بسته بندی در رشت با به کارگیری طراحان خبره در کنار شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد تا محصول نهایی خود را در بسته بندی مناسب به مشتریان عرضه کنید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند