انواع دستگاه های مورد نیاز در خط تولید کارتن سازی

برای ایجاد خط تولید کارتن سازی به فضایی برای کارگاه نیاز است و دستگاه های اولیه که در شروع کار به آن نیاز خواهد بود.

از مهمترین دستگاه های لازم برای تولید انواع کارتن 3لایه و 5 لایه می توان به دستگاه های زیر اشاره نمود:

  • دستگاه خط کش برش
  • دستگاه چاک زن
  • دستگاه چاپ کارتن
  • دستگاه تسمه کش
  • دستگاه دایکات
  • دستگاه لمینت

این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی در تولید کارتن چاپی و کارتن که به جعبه تبدیل می شود مورد نیاز است. هر کدام از این دستگاه ها در خط تولید کارتن سازی در تولید یک نمونه از کارتن ها استفاده می شود.

دستگاه های که نام برده شد برای خط تولید کارتن سازی است که دو نوع کارتن را تولید کند حال اگر کارتن چاپی محصول اصلی کارگاه باشد به دستگاه های خط کش برش و چاپ و چاک زن و تسمه کش نیاز است.

تغییر رنگ کارتن و یا تیراژ کارتنی که سفارش داده شده در استفاده در نوع دستگاه ه مورد استفاده و یا مسیر کار تغییراتی ایجاد می کند که باید در خط تولید کارتن سازی اعمال شود. اگر هدف راه اندازی خط تولید کارتن سازی از نوع کارتن لمینتی باشد به دستگاه های خط کش برش، دایکات پینگ پنگی و دستگاه تسمه کش  و لمینت کارتن نیاز است.

در این خط تولید نیز با توجه به تعداد  سفارش می توان دستگاه های دیگری مانند لبچسب را نیز اضافه نمود. کارتن لمینت از یک ورق مقوا روی کارتن ایجاد می شود که از کالایی که داخل کارتن قرار می گیرد محافظت می کند مثلا در جعبه های مانیتور ‌کامپیوتر و یا تلویزیون و لوازم خانگی از لمینت استفاده می‌شود.

انتخاب دستگاه برای خط تولید کارتن سازی باید انجام مشاوره صورت بگیرد و باید دقیقا از مقدار کارتنی که باید تولید شود اطلاع داشته باشید تا بتوانید از دستگاه مورد نیاز  و هزینه ای که باید انجام شود مطلع شوید. برای راه اندازی دستگاه ها باید آموزش های لازم دیده شود زیرا کار کردن با برخی دستگاه ها سخت تر است و نیاز تجربه و آموزش دارد.

همچنین بخوانید: کارتن لمینتی چیست؟

مجموعه کارتن سازی آیین پک در رشت، جزء اولین تولیدکنندگان کارتن های هفت لایه در ایران بوده و با بهره گیری از دستگاه های مدرن مطابق با به روزترین تکنولوژی های دنیا، سعی در برجسته کردن و متمایز نمودن تولیدات شما در بازار رقابتی داخل و خارج از کشور دارد.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند