اهمیت و تاثیر روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی محصولات

استفاده از تکنیک روانشناسی رنگ ها از نکات اصلی طراحی بسته بندی محصولات است

شاید این جمله را شنیده باشید که رنگ ها فروشندگان خاموش هستند. یعنی در جایی که کلام قادر به تبلیغ محصول شما نیست این جعبه محصول شماست که بایک طراحی استاندارد می تواند به فروش بیشتر محصول شما کمک کند.

چرا استفاده درست از رنگ در طراحی بسته بندی مهم است؟

برای اندازه گیری تاثیر رنگ در طراحی بسته بندی یک محصول و فروش آن هیچ مکانی بهتر از بازار نیست. بازار جایی است که در آن رنگ استفاده شده در طراحی بسته بندی حکم کلیدی حیاتی و اساسی را در برقراری ارتباط آن محصول با خریدار ایفا میکند.

یک محصول اگر استانداردهای لازم را در خصوص استفاده صحیح از رنگ در طراحی بسته بندی رعایت کرده باشد باید در نگاه اول مشتری را به خود جذب کند و در عین حال به مشتری القاء کند که این محصول درچه زمینه ای است. به عبارت دیگر رنگ باید در برخی اجناس کنجکاوی لازم رابرای خریدار ایجاد نماید اگر از رنگ در طراحی بسته بندی یک محصول به درستی استفاده شود علاوه بر تاثیرات آنی ولحظه ای می تواند قدرت پیشنهاد دهنده خود را نیز نسبت به سایر رقبا به کار گیرد.

سینی کارتن هلو

چشم مصرف کننده به طور متوسط سه دهم ثانیه روی یک کالا ثابت می شود اینجاست که در چشم به هم زدنی بسته بندی باید چشم ها را مغلوب کند مشتری را از محتویات جعبه اگاه سازد و مهم تر از همه در ذهن خریدار جذاب جلوه کند.

اگر قصد خرید و سفارش کارتن و بسته بندی محصول خود را دارید، کارشناسان ما در شرکت کارتن سازی و بسته بندی آیین پک در رشت  آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند