کارتن سیب صادراتی و اهمیت آن در صادرات

جعبه کارتن سیب را در بیشتر مراحل به صورت ۵ لایه و در فرایند چاپ لمینتی سفارش داده و تولید می گردد.

بهترین محافظت از محصول

کارتن بسته بندی سیب و نمونه جعبه کارتن ها به صورت سه، پنج و هفت لایه لمینتی بهترین گزینه از نظر استقامت و تحمل وزن سنگین می باشد تا اینکه محصولات بدون له شدن و ضربه خوردن به بازار برسند، با این نوع از بسته بندی در طول فرایند حمل ونقل اطمینان از سالم رسیدن بار به مقصد را خواهیم داشت.

جعبه کارتن سیب را در بیشتر مراحل به صورت ۵ لایه و در فرایند چاپ لمینتی سفارش داده و تولید می گردد. در ادامه خواهیم گفت چرا و چگونه شد که صادرات سیب در بسته بندی های کارتنی شکیل و جذاب موجب تقاضای بسیاری شد و باعث بالا رفتن فروش این میوه مغذی در بین رقبای خود گردید.

 

کارتن سیب صادراتی

بهتر است بدانید هر ساله در کشور عزیزمان ایران، سیب دارای ضایعات بسیاری است و بزرگترین علت آن بسته بندی نامناسب و روش های نگهداری غلط آن است. در طرفی دیگر کشورهایی همچون عربستان، کویت، قطر، امارات، عراق، سوریه، ترکیه، بلغارستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، روسیه، قزاقستان، پاکستان، افغانستان و غیره محل مناسبی برای صادرات این میوه با ارزش می باشد.

اهمیت مصرف این نوع میوه برای کشوهای بسیاری ثابت شده است و بخاطر همین موضوع و بحث بازیافت، در پی واردات سیب با کیفیت در بسته بندی های کارتنی لمینتی و معمولی تمایل بیشتری نشان می دهند. 

بسته بندی مناسب سیب و نگهداری در سردخانه های مجهز و بزرگ  برای این تنوع و مقدار تولید سیب درختی یک ضرورت است .

یکی از بهترین نوع بسته بندی سیب در مراحل صادرات و چه در بازار تره بار ایران  بسته بندی این محصول با کارتن می باشد.

کارتن سیب درختی از جهت داشتن فضای برندینگ و چاپ این فرصت را ایجاد می کند که شما بتوانید در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه مناسبی برای محصول خود ایجاد کنید.

شما در هنگام انتخاب کارتن صادراتی سیب جهت صادرات باید دقت کنید که کارتن سیب سردخانه ای باشد.

مورد مهم در کارتن سیب صادراتی ساختار فیزیکی کارتن میوه هست که وظیفه سالم رساندن سیب به مقصد را دارد بدون دادن پرتی و خرابی و ضایع شدن محصول و دوم طراحی گرافیکی ست که باید مطابق بازار هدف و سلیقه مشتری باشد.

مجموعه کارخانجات صنایع بسته بندی آئین در رشت، متشکل از دواحد اصلی تولید به نام های آیین کارتن و آیین پک است. 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند