جعبه های مقوایی؛ گزینه ای ایده آل برای بسته بندی میوه و سبزیجات

میوه و سبزیجات محصولات شکننده ای هستند. بنابراین ذخیره و حمل و نقل آنها در بسته بندی هایی که به اندازه کافی از آنها در هنگام حمل و نقل محافظت کند، ضروری است.

به همین دلیل است که تولیدکنندگان میوه و سبزیجات به طور فزاینده ای بسته بندی مقوایی جامد را انتخاب می کنند. جعبه ی مقوایی ماده ای محکم، ضد رطوبت و ایمن برای مواد غذایی و یک جایگزین مناسب برای بسته های پلاستیکی است.

کارتن مقوایی جایگزین پلاستیک

بسته های مقوایی جامد دارای مزایای خوبی هستند. به لطف این موارد، کارتن مقوایی جایگزینی عالی برای جعبه های پلاستیکی چند منظوره است.

جعبه مقوایی برای محیط زیست بی ضرر است. یک جعبه مقوایی جامد باعث صرفه جویی در فضا می شود و پس از استفاده، می توان بلافاصله آن را تجزیه و برای یک بسته بندی کاملاً جدید بازیافت کرد.

سینی کارتن کیوی

جعبه های مقوایی یک محافظ تمام عیار

مقوای جامد از الیافی تشکیل شده است که بسیار محکم به هم فشرده می شوند. بنابراین این محصول بسیار متراکم است و به مواد مقاومت می بخشد.

از این جعبه های بسته بندی می توان برای حمل و نقل انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. در همین حال، مواد استفاده شده در جعبه های مقوایی در مسافت های طولانی  توانایی محافظت از میوه ها و سبزیجات را خواهند داشت.

به لطف تراکم بالای مقوای جامد، جعبه ها نه تنها مقاوم هستند، بلکه دارای خاصیت ضد رطوبت نیز هستند. به خصوص اگر هر دو طرف جعبه با یک لایه پلی اتیلن مقاوم در برابر رطوبت پوشانده شده باشند.

برای خرید کارتن بسته بندی میوه های صادراتی و سفارش کارتن سیب،کارتن کیوی،کارتن مرکبات و ... می توانید با کارشناسان شرکت کارتن سازی آیین پک تماس حاصل نمایید.

تماس با کارتن سازی آیین پک

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند