کارتن صادراتی کیوی

خیلی وقت است که سبد‌های میوه به دلیل زیبا نبودن، استقامت پایین و بازیافت نشدن خواهانی ندارند.

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه به ویژه کیوی، از جعبه میوه و کارتن مرغوب با طراحی زیبا و مناسب برای بسته‌بندی و ارسال محصول خود استفاده می‌کنند.

کارتن کیوی صادراتی

کارتن‌های میوه صادراتی (بسته‌بندی میوه صادراتی) برای عرضه محصولات کشاورزی حرف اول را می‌زنند. از آنجایی که انواع میوه مانند سیب، هلو، کیوی و … به بازارهای داخلی و حتی خارجی مانند روسیه، عمان، امارات و غیره عرضه می‌شوند، آنچه که ذهن صادرکنندگان را به خود مشغول کرده طریقه بسته‌بندی مناسب و ارسال محصول است. تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه می‌توانند با انتخاب جعبه میوه مرغوب و زیبا به این دغدغه خود پایان دهند.

چرا که کارتن بسته‌بندی میوه برای انواع میوه مانند هلو، سیب، کیوی قابل تولید است. بسته‌بندی‌های کارتنی با توجه به وجود شکل‌های مختلف و قابلیت چاپ با کیفیت برروی آن یکی از متنوع‌ترین، زیباترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع بسته‌بندی محسوب می‌شوند و می‌توان از آن به عنوان بازاریابی محصولات و برندینگ تجارت خود استفاده کرد.

کارتن کیوی

۲ مورد مهم در کارتن میوه صادراتی ساختار فیزیکی کارتن میوه هست که وظیفه سالم رساندن میوه به مقصد را دارد بدون دادن پرتی و خرابی و ضایع شدن محصول و دوم طراحی گرافیکی ست که باید مطابق بازار هدف و سلیقه مشتری باشد

کارتن میوه ای که  که برای کشور های عربی در نظر گرفته می شود نمی تواند در بازار روسیه موفق باشد.

برای کیوی صادراتی بسته بندی نیم الی ۱۰ کیلویی در نظر گرفته می شود.

مورد دیگری که بسیار حایز اهمیت می باشد، سایز پالت های صادراتی جهت پالت بندی است.

باید جهت تولید کارتن میوه صادراتی محدودیت های امکانات موجود در بازار ایران از جمله شانع و ظروف پلاستیکی را در نظر گرفت

 

انواع کارتن کیوی

 

کارتن کیوی قهوه‌ای

کارتن‌ها در حالت طبیعی و در زمان تولید به صورت قهوه‌ای هستند. ولی کارتن‌هایی با نمای سفید هم وجود دارند که لایه رویه آن را مقوایی سفید قرار می‌دهند که در قیمت کارتن کمی با هم تفاوت دارند.

 

کارتن کیوی لمینتی

کارتن‌های کیوی لمینتی جز زیباترین کارتن‌های بسته‌بندی هستند، که بیشتر برای صادرات میوه و محصولات دیگر استفاده می‌شوند. برای تولید این نوع جعبه کارتن ابتدا باید مشخص گردد تولید بر پایه کارتن سه لایه انجام شود یا پنج لایه. سپس طراحی آن مشخص گردد و پوستر آن چاپ و بر کارتن چسبانده شود و با قالب مدل جعبه برش خورده (برش دایکاتی) و در پایان سرهم نموده تا کارتن‌ها آماده استفاده گردند.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند