کارتن 7 لایه چیست؟

امروزه کارتن یک محصول ضروری برای بسیاری از مشاغل می باشد. برای بسته بندی محصولات سبک یا با وزن متوسط ، می توان از کارتن 3 لایه یا کارتن 5 لایه استفاده نمود.

برای بسته بندی محصولات سنگین یا شکننده یا جهت  محافظت در برابر حمل و نقل و یا محافظت در برابر دما و رطوبت ، کارتن 7 لایه انتخاب بسیار  مناسبی برای شما می باشد . کارتن 7 لایه با استحکام بالا ، مقاومت در برابر ضربه و خراش ، بهترین محافظت را از محصول شما خواهد داشت . در مقاله زیر اطلاعات بیشتری در مورد این محصول به شما معرفی خواهد شد.

ساختار یک کارتن 7 لایه شامل 1 لایه سطحی ، 1 لایه زیرین ، 3 لایه راه راه (فلوت)  و 2 لایه میانی می باشد :

+ لایه سطحی : لایه خارجی کارتن است که در تماس مستقیم با مصرف کننده می باشد . از این رو اغلب از متریال مرغوب کاغذی استفاده می شود تا علاوه بر مقاومت ، امکان چاپ با کیفیت بالا روی آن افزایش یابد .

+ 3 لایه موج سینوسی :  این3  لایه ،  لایه های کاغذی بسیار مهم برای محافظت محصولات بسته بندی شده در مقابل ضربه می باشند و همچنین به توزیع یکنواخت بار در سطح کارتن کمک می کنند .

+ 2 لایه میانی : سبب افزایش مقاومت کارتن می شوند و لایه های فلوتینگ را به هم متصل میکنند .

+ لایه زیرین :  این لایه  داخلی ترین لایه کارتن است و اغلب در تماس با محصول قرار می گیرد.

جنس کاغذ های استفاده شده در ورق کارتن ، با توجه به نیاز مشتری و محصولی که درون آن قرار می گیرد ، میتواند کرافت ، تست لاینر ، سفید یا انواع دیگر باشد که هرکدام از آنها با گرماژ های متفاوتی تولید و عرضه می شوند .

کارتن های 7 لایه معمولا برای بسته بندی قطعات صنعتی ، محصولات کشاورزی صادراتی یا محصولاتی که نیاز به حمل و نقل های طولانی مدت دارند ، استفاده می شوند .

مجموعه آیین پک با نزدیک به 20 سال سابقه در تولید کارتن و ساخت محصولات بسته بندی به همراه تیمی از تکنسین های ماهر و تجهیزات مدرن ،  سعی در ارائه محصولات به مشتریان با بهترین کیفیت ممکن را دارد .
این مجموعه اولین و یکی از معدود تولید کننده های ورق و کارتن 7 لایه در ایران می باشد که این امر سبب شده که بسیاری از تولیدکننده ها و تجار ایرانی ، برای یک تجارت موفق و مطمئن محصولات خود را به ما بسپارند .

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند