تاثیر کارتن لمینتی در فروش محصول

برای اینکه محصول خود را به بهترین نحو ممکن در بازار عرضه کنید می بایست در بسته بندی های مناسب و شیک آن را قرار دهید. برای جلب نظر مشتری باید کارتن بسته بندی، رنگ و طرح مناسبی از برند شما را داشته باشد.

بسته بندی لمینتی به نسبت بسته بندی های دیگر کمی هزینه تمام شده بالاتری را دارد ولی در ازای طی تجربه چندین ساله بسته بندی لمینتی فروش بیشتری به نسبت بسته بندی ها دیگر دارد.

با توجه به نوع محصول بسته بندی می توان از کارتن های سینگل فیس ( دولایه ) ، سه لایه و پنج لایه با فلوت های مختلف برای تولید کارتن لمینتی استفاده کرد.

جعبه های لمینتی سینگل فیس

این نوع جعبه ها در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت تولید میشود. تفاوت این سه کلاس در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است. در جعبه های سینگل فیس ، جنس زیره دارای دولایه شامل فلوتینگ و فیس است که سطح لمینت شده به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ قرار گرفته و سه سطح را تکمیل میکند.

جعبه های لمینتی سه لا

جعبه های لمینتی سه لا هم معمولا در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت و گاها Aفلوت هم تولید میشود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است. در جعبه های لمینتی سه لا ، جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ میباشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل میدهد.

اگر به دنبال کارتن لمینتی با طرح خاصی هستید طراحان کارتن سازی آیین پک برای شما طرح مورد نظرتان را طراحی می نمایند. 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند