نکات مهم برای داشتن بسته بندی شیک و جذاب

داشتن ایده خلاقانه برای بسته بندی گامی موثر در فروش محصولات است. چرا که گام اول هر خریدی برای مشتریان، دیدن بسته بندی آن است.

ظهور بسته بندی به عنوان یک عامل مهم برای پیشرفت شرکت ها، منجر به افزایش تقاضا برای چاپ شده است.

استفاده از یک بسته بندی رنگارنگ و ظریف می تواند مشتریان را به سمت آن محصول بکشاند. درکنار ظاهر جذاب، داشتن یک ایده خلاقانه در بسته بندی می تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

مشتریان شما قبل از اینکه داخل محصول را ببینند اول بسته بندی آن را می بینند و لمسش می کنند. به همین خاطر است که بسته بندی، مسئول ایجاد تاثیر اولیه  بر روی مشتریانی است که محصول را بر روی قفسه ها می بینند و بررسی می کنند. 

کارتن کشمش

اصول مینیمالیسمی در بسته بندی

بیشتر برندها از اصول مینیمالیسمی برای ایجاد عناصر بصری همچون بسته بندی ها استفاده می کنند. در طراحی بسته بندی، مینیمالیسم به تمرکز بر روی عناصر اصلی رنگ و خانواده فونت کمک می کند.

تاثیر رنگ در بسته بندی

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود بسته بندی جذاب به نظر برسد انتخاب آگاهانه رنگ آن است. رنگها خاصیت روانی در افراد ایجاد کرده و بهتر در ذهن و خاطر مردم حک می شود و معرف کالای درون بسته است. 

بسته بندی یک کالا نگاه ها را به سوی خود جلب می‌کند، پیام برند را در گوش مخاطب زمزمه می‌کند و باعث می‌شود حس و حال خوبی را تجربه کنند. شرکت بسته بندی آیین پک آماده است تا در مسیر تولید یک بسته بندی شیک و جذاب شما را همراهی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه تولید انواع کارتن بسته‌بندی می‌توانید از طریق صفحه تماس با کارشناسان آیین پک در ارتباط باشید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند