فن آوری هایی که بازار کارتن بسته بندی را دگرگون خواهد کرد

پیشرفت فناوری و تغییرات قوانین، بازار بسته بندی کارتن را به سمت جدیدی سوق می ده ، چرا که تقاضا برای انواع بسته بندی همچنان در حال رشد است.

طبق تحقیق انجام شده توسط Smithers Pira تحت عنوان " آینده کارتن های تاشو تا سال 2022" ، ارزش بازار بسته بندی کارتن جهانی با مصرف بیش از 40.3 میلیون تن (44 میلیون تن) مواد در کارتن تاشو ، از 100 میلیارد دلار در سال 2016 و عبور کرده است. چندین عوامل تأثیرگذار در بازار باعث می شود تقاضای جهانی کارتن در صنعت بسته بندی تا 4٪ سالانه افزایش یابد و ارزش بازار جهانی 124.1 میلیارد دلار در سال برسد.

این مطالعه جهانی نشان می دهد که منطقه آسیا و اقیانوسیه تقریبا 58٪ از کل حجم بسته بندی را در سال 2016 به خود اختصاص داده است، در حالی که اروپا، خاورمیانه و آفریقا 24٪ و در قاره آمریکا (18٪) از این صنعت را به خود اختصاص داده اند. چین به تنهایی 36٪ از حجم کل سال 2016 را به خود اختصاص داده است. این منطقه به سلطه خود در صنعت بسته بندی ادامه خواهد داد و انتظار می رود تا سال 2022 حدود 63٪ از سهم بازار را در اختیار داشته باشد و چین  نیز بیش از 40٪ از حجم پیش بینی شده که بیش از 50 میلیون تن خواهد بود را به خود اختصاص دهد.

تحقیقات Smithers Pira نشان می دهد، با توسعه بازار طی پنج سال آینده، پیشرفت عمده در چهار فناوری زیر مکمل رشد بازار خواهد بود :

مواد جدید و نوآورانه که بسته بندی های سازگار با محیط زیست را امکان پذیر می کند
پیشرفت در فن آوری های چاپی باعث بهبود جذابیت قفسه محصول و تحول چاپ می شود
اقدامات ضد جعل و امنیت - از جمله فناوری RFID - فرصت های جدید ارزش افزوده را ایجاد خواهد کرد.
توسعه درجه کارتن تاشو روکش دار موجب رفع نگرانی های مداوم در مورد ایمنی مواد غذایی خواهد شد.
 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند