کارتن بسته بندی لوازم خانگی

امروزه در پی تولید انواع محصولات لوازم خانگی و همچنین رونق بازار داخلی لوازم خانگی، ساخت جعبه و بسته بندی های آن نیز رشد چشمگیری داشته است.

استفاده از کارتن به منظور محافظت از مصحولات لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، گاز و ...، یک راه حل بسیار مقرون به صرفه است.

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب بسته بندی مناسب میزان مقاوت آن است. کارتن لوازم خانگی باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار باشد. معمولا جنس کارتن لوازم خانگی از کاغذ رویه و زیره کرافت است.

کارتن لوازم خانگی

برندسازی نکته دیگری است در بسته بندی لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که کارتن لوازم خانگی جهت استفاده در جابه جایی  معمولا تا سالها در منازل نگهداری می شود.

به همین دلیل بسته بندی لوازم خانگی مخصوصا در اندازه های کوچک بهتر است از نظر ظاهر خلاقانه و جذاب باشد تا باعث ترغیب خریدار به خرید آن محصول شود.

هدف از تولید کارتن لوازم خانگی

  1. محافظت از کالا : با توجه به اینکه این محصولات ارزش مالی و همچنین ظرافت دارند از جمله شکنندگی آنها ، حفاظت از مهمترین ویژگی های بسته بندی اصولی در لوازم خانگی دارد. همچنین کارتن لوازم خانگی شامل قطعات محافظتی داخل کارتن می باشد. که می تواند با توجه به نیاز از یونولیت یا مقوای قالب گیری شده باشد.
  2. زیبایی و تبلیغ و مشخصات کالا : امروزه با افزایش برند های تولیدی و تقاضای مشتریان شکیل بودن در عین نشان دادن اطلاعات محصول یکی از معیارهای جذب مشتری محسوب می گردد.

 

مناسب ترین چاپی که میتوان در بسته بندی لوازم خانگی استفاده کرد، چاپ افست می باشد. داشتن خدمات پس از چاپ همانند: سلفون، طلاکوبی، برجسته سازی نوشته ها و آرم، این چاپ را در نظر تولید کنندگان محبوب کرده است.

اگر تولیدکننده لوازم خانگی هستید و قصد خرید کارتن بسته بندی لوازم خانگی را دارید برای مشاوره رایگان در این زمینه از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان آیین پک در ارتباط باشید.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند