خرید کارتن محصولات شوینده

کارتن ها علاوه بر کاربردهای موثر در حفاظت فیزیکی از مواد داخل خود، وظیفه حفظ مواد داخلی(در شرایط مناسب) را نیز دارا می باشند.

فرض کنید قصد دارید مواد شوینده خود را در کارتن های بسته بندی قرار داده تا بتوانید آن ها را جا به جا کنید و یا حتی فراتر از آن تصور کنید شرکتی در زمینه تولید مواد شوینده تاسیس نموده اید؛ اکنون یکی از مهم ترین نیازهای شما کارتن مواد شوینده و بهداشتی می باشد.

نوع طراحی و چاپ این محصولات در جذابیت آنها تاثیر بسزایی دارد و به همین دلیل در چاپشان رنگ های شاد و گرم استفاده میکنند تا فروش بهتری داشته باشند.

متاسفانه عده ای به دلیل اینکه قصد صرفه جویی در هزینه های خود را دارند ترجیح می دهند تا حد امکان از کارتن ها جهت بسته بندی استفاده نکنند؛ شاید در نگاه اول این افراد کمی پول صرفه جویی کرده باشند اما اگر دقیق تر بررسی کنیم متوجه می شویم ریسک بالایی در این صرفه جویی وجود دارد.

جعبه و کارتن لوازم آرایشی-بهداشتی و شوینده ها شامل انواع: پودرهای دستی و ماشین لباسشویی، خمیر دندان، محصولات مخصوص مراقبت های پوست و مو، ریمل، خط چشم، انواع شامپو، صابون و غیره می باشند که نیاز است در بازار از جعبه و کارتن از کیفیت بالا، طراحی و بسته بندی شکیل برخوردار باشند.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند