خرید کارتن سفید در رشت

کارتن بسته بندی سفید در اندازه های مختلف توسط کارخانه های کارتن سازی تولید شده و برای مصارف تولید کنندگان محصولات گوناگون وارد بازار می شود.

به این نوع کارتن کارتن خام، کارتن بدون چاپ و کارتن آماده نیز می گویند. قسمت داخلی این کارتن به رنگ قهوه ای و قسمت بیرونی آن به رنگ سفید است.

اصولا کارتن‌های سفید در انواع کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه‌ به بازار ارائه می‌شوند که هر کدام از این کارتن ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. کارتن‌های سه لایه علاوه بر استحکام بالا، از وزن ایده‌آلی برخوردار هستند. کارتن‌های پنج لایه در کنار قابلیت جا به جایی و انبار کالاهای بزرگ و سنگین این توانایی را دارند که مدت بیشتری در انبار‌ نگه داشته شوند و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند.

کاربرد کارتن سفید

کارتن سفید آماده دارای کاربردهای گوناگونی از جمله بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی محصولات کارگاه های تولیدی، اسباب کشی و… می باشد. کارتن سفید آماده سایز نیم دارای طول 19، عرض 10 و ارتفاع 9 سانتیمتر می باشد.

بر روی این کارتن هیچ طرح گرافیکی، طراحی نشده است و بدون چاپ می باشد بنابراین شما می توانید تبلیغ برند و محصولات خود را بر روی این کارتن چاپ کنید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند