خرید کارتن در رشت

استفاده کردن از جعبه های با کیفیتی که به قد و قواره محصول شما باشند، یک فضای داخلی مرتب با چیدمان درست و زیبا و نوار چسبی که به بهترین شکل بسته بندی را مهر و موم کرده، می تواند نظر مشتریان را درباره محصول شما تغییر دهد.

امروزه کارتن یک محصول ضروری برای بسیاری از مشاغل می باشد. برای بسته بندی محصولات سبک یا با وزن متوسط ، می توان از کارتن 3 لایه یا کارتن 5 لایه استفاده نمود.

 کارتن در صنعت بسته بندی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که باعث حمل و نقل آسان و سریع محصولات می شود و همچنین امنیت محصول را تضمین می کند. 

ظاهر بسته بندی تأثیر مستقیمی بر روی درک مشتری از یک محصول دارد. اگر محصولات خود را در یک بسته بندی بی کیفیت عرضه کنید و فضای داخلی بسته بندی ظاهری نا مرتب و به هم ریخته داشته باشد، این احتمال وجود دارد که مشتری فکر کند محصول شما هم مثل بسته بندی تان بی کیفیت است. 

کارتن های خالی تولید شده در شرکت ها انواع مختلفی دارند. کارتن های حمل بار، کارتن های ارزان، کارتن های مخصوص اسباب کشی، کارتن های ادارات همچون کارتن زونکن و کیس و از قبیل کارتن ها از انواع این کارتن ها می باشند.

واحد تولید آیین کارتن متخصص در تولید انواع ورق و کارتن، کارتن بسته بندی، کارتن میوه و سایر محصولات درحوزه کارتن سازی و آیین پک به صورت تخصصی در زمینه طراحی و چاپ انوع کارتن چاپی و کارتن لمینتی در خدمت مشتریان محترم است.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند