اهمیت بسته بندی در صنعت لوازم آرایشی

بسته بندی شما اولین چیزی است که می تواند لوازم آرایشی زیبایی را به بهترین شکل موجود به مشتری معرفی کند.

در حالی‌که برخی افراد علاقه‌ای به آرایش ندارند، برخی دیگر اعم از خانم‌ها و البته برخی آقایان، آرایش را هنری  برای پوشاندن صورت می‌دانند. این بدان معناست که اگر شما صاحب خط تولید محصولات زیبایی یا لوازم آرایشی هستید، پتانسیل زیادی برای کسب و کارتان وجود دارد. هم‌چنین اگر می‌خواهید برندی در این تجارت بدست آورید و این کسب و کار را برای خودتان انجام دهید، نیازمند این هستید که راهی برای عبور از درهم برهمی‌ و شلوغی قفسه‌ها پیدا کنید.

اهمیت بسته بندی بر هیچ برندی پوشیده نیست. اما متاسفانه این امر از اشتباهات بیشماری که رخ می‌دهد، جلوگیری نمی کند. 

طرح‌های پیچیده با استفاده از خطوط ریز و جزئیات زیاد یک ترند زیبا برای بسته‌‌بندی لوازم آرایشی است. به خصوص طرح‌هایی بر اساس نقش گل و طراحی‌های دستی، اگر هوشمندانه در بخش‌هایی از طرح قرار گیرند یا کل محصول را پوشش دهند، می‌توانند بسیار موفق باشند. 

از آنجایی که بسته‌ بندی ثانویه (مانند جعبه‌ مقوایی) به‌طور کلی نخستین بخشی است که مشتری در هنگام خرید آن را می بیند، مهمترین عناصر نیز آنهایی هستند که به دیده شدن محصول در قفسه فروشگاه کمک کنند، راحتی در استفاده از محصول و برآورده کردن خواسته ها و نیازهای مشتریان از دیگر ویژگی های آنهاست.

استاندارد های طراحی برند تان را ایجاد کنید

اولین چیزی که در هنگام شروع طراحی بسته بندی محصولات بهداشتی و همچنین آرایشی خود به آن نیاز دارید، تنظیم و برنامه ریزی طراحی برندتان است. در این خصوص شاخصه های متفاوتی وجود دارد که شما باید آن ها را در نظر داشته باشید.

برای برند خود یک حس و حال خوب ایجاد کنید

یکی از خلاقانه ترین و بهترین کارهایی که می توانید پیش از طراحی بسته بندی خود انجام دهید، ایجاد یک مود برد خوب برای برندتان است. عکس، رنگ ها، تبلیغات و هر چیزی را که احساس می کنید بدنه شخصیت و هویت برند شما را تشکیل می دهد و آن را تعریف می کند را در کنار هم گردآوری کنید.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند