کارتن سرپالتی و مزایای استفاده از آن

کارتن سر پالتی معمولا از مقوای با کیفیت ساخته شده است و همواره برای بسته بندی انواع محصولات که بر روی پالت قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند، این نوع کارتن ها به صورت یک نوع حفاظ روی کالای مورد نظر قرار می گیرند و آن ها را تا رسیدن به مقصد به صورت پک نگهداری می کنند.

 یک پالت جعبه ای حداقل از سه ضلع عمودی تشکیل شده است که می تواند سفت و محکم، تاشو یا حتی کاملاً قابل جابجایی باشد. 

اکثر کارتن های سرپالتی در سه قسمت مشخص وجود دارند که همه از مقوا راه راه، تک، دو یا سه گانه با اتصالات بخیه ساخته شده اند. 

استفاده از کارتن با کیفیت یکی از مهمترین و ضروری ترین مسائل در حمل و نقل و بسته بندی موفق محصولات می باشد. در واقع جعبه و کارتن بسته بندی محصولات علاوه بر اینکه وسیله ای برای حمل آسان تر آن ها می باشد، باعث نشان دادن هویت و برند تجاری شما می شود و در نتیجه لازم است که از بهترین و با کیفیت ترین نوع کارتن متناسب با کالای خود استفاده کنید.

انواع مدل های سر پالتی

سر پالتی ها به سه صورت زیر طراحی و ساخته می شوند که عبارتند از:

  • فلزی
  • چوبی
  • کارتنی

کاربردهای اصلی سرپالتی

تصور کنید یک پک از کالای صادراتی دارید که کیفیت و سالم ماندن آنها و هم چنین داشتن شکل ظاهری مرتب برایتان مهم است. در حین جابجایی بار در کانس های مختلف امکان تکان خوردن های شدید و بهم خوردگی وجود دارد. بهترین راهکاری که در این نوع مشکلات ارائه می شود وجود همین سرپالتی هاست که علاوه بر حفظ و نگه داری محصول، ظاهر شکیل تری نیز به آن می بخشد. بنابراین با کمی تامل بر این نوشته می توانید به این درک برسید که وجود سرپالتی ها مهم است و هزینه ای که برای تولیدشان می شود نه تنها بی اهمیت و اضافه نیست بلکه صادرات محصولات شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

در صورت نیاز به این نوع کارتن می توانید به سایت آیین پک مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند