بسته بندی کیوی 10 کیلویی

صادرات میوه کیوی و دیگر انواع میوه به واسطه کانتینرهای مجهز به سیستم‌های سرمایشی و دارای یخچال به کشورهای مقصد صورت می‌گیرد.

در حال حاضر تعداد زیادی از تولید کنندگان و فعالان در حوزه صادرات انواع میوه به خصوص کیوی، در تلاش‌اند تا بهترین نوع بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کنند. 

بسته بندی های کارتنی با توجه به وجود شکل های مختلف و قابلیت چاپ با کیفیت بر روی آن یکی از متنوع ترین، زیباترین و مقرون به صرفه ترین نوع بسته بندی محسوب می شوند و می توان از آن به عنوان بازار یابی محصولات و برندینک تجارت خود استفاده کرد.

با توجه به اینکه انواع میوه و صیفی جات به بازارهای داخلی و بین‌المللی صادر می‌شود، آنچه که در این میان مورد اهمیت واقع شده است، نوع بسته بندی و حمل و نقل محصول مورد نظر برای کشورهای مقصد است.

کارتن کیوی 10 کیلویی

کیوی و سایر انواع میوه توسط کانتینر های یخچال دار به کشور های مختلفی صادر می شوند و به دلیل آسیب پذیر بودن محصول و نگهداری در شرایط سردخانه ای، تولید کارتن های بسته بندی میوه به ویژه کارتن بسته بندی کیوی نیاز به تخصص و تجربه دارد تا محصولات بدون هیچ آسیب دیدگی به مقصد برسند. 

شرکت‌های تولید کننده و صادر کننده می‌توانند با در نظر گرفتن بهترین جعبه برای بسته بندی محصول خود، بخش مهمی از فرآیند صادرات را انجام دهند. کارتن‌های مخصوص بسته بندی میوه جات و صیفی جات بر اساس نیازهای صادر کننده تولید خواهند شد.

در مورد خرید کارتن کیوی صادراتی نکته مهم دیگری لحاظ می‌شود که باید به آن توجه ویژه داشت. ابعاد کارتن کیوی صادراتی باید به گونه‌ای باشد که بتوان میوه را به راحتی روی پالت‌های استاندارد آن قرار داد. از سوی دیگر باید به فکر داشتن جای دست در کنار جعبه این میوه بود تا حمل و نقل و جابجایی آن به راحتی امکان پذیر باشد.

کارتن‌هایی که دارای قفل هستند، می‌توانند جایگزین خوبی برای کارتن‌های چسبی و منگنه‌ای باشند، چرا که افراد بعد از چیدن کیوی‌ها درون جعبه می‌توانند درب آن را به راحتی قفل کنند. استفاده از این کارتن‌ها باعث می‌شود که برای بسته بندی و چینش کیوی‌ها زمان کمی را صرف کنید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند