طراحی کارتن بسته بندی کارتریج پرینتر

امروزه چاپگر یکی از وسایل ضروری در هر کسب و کار و حتی منازل محسوب می شود وتهیه مواد مصرفی یا خرید کارتریج پرینتر یکی ازدغدغه های کاربران می باشد

در دنیای امروزه که تکنولوژی همواره درحال پیشرفت می باشد ما باید دائما علم خود را به روز نماییم تا بتوانیم برای خرید و استفاده از هرمحصول، بهترین آن را انتخاب نماییم و با بالابردن سطح دانش خود از خرید هرگونه کالای تقلبی و بی کیفیت اجتناب نمایید.

کارتن بسته بندی کارتریج پرینتر با توجه به نوع محصولی که قرار است درون آن قرار گیرد معمولا از نوع ۳لایه و ۵لایه می باشد.این کارتن ها در دو نوع فلکسویی و لمینتی بنا به درخواست مشتری قابل تولید میباشند که نوع لمینتی آن برای صادرات بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

اولین و مهمترین مرحله برای شناسایی یک کارتریج اورجینال، شناسایی و تشخیص فیزیکی کالا است. برای اطمینان دادن  کیفیت محصولات تان به مشتریان می‌بایست مبحث طراحی بسته بندی را نیز به عنوان یک عامل مهم مد نظر قرار داد.

بسته بندی کارتریج

یکی از مهم ترین بخش‌های تولید بسته بندی کارتریج، طراحی روی جعبه و مدل جعبه است که نقش مهمی در برندسازی و جلب نظر مشتریان دارد.

 بسته بندی معمولاً به عنوان آخرین مرحله تولید محصول دسته‌بندی می‌گردد و یکی از مهمترین مراحل کار می‌باشد لذا بررسی تأثیر قیمت بسته بندی روی قیمت نهایی محصول اهمیت بالایی دارد.

شرکت کارتن سازی آیین پک تولید کننده انواع کارتن های 3 لایه، 5 لایه و 7 لایه در کشور است.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند