جعبه بسته بندی چای صادراتی

جعبه چای از جمله محصولات غذایی به حساب می آید که باید به صورت کاملا بهداشتی به دست مصرف کننده برسد .

محبوبترین نوشیدنی گرم در بین ایرانی ها، چای است. بنابراین فروش زیادی در ایران دارد و همچنین تولید کنندگان و فروشندگان زیادی نیز هستند که همین موضوع باعث ایجاد رقابت بین آنها شده است.

کارتن ها بعنوان کارتن مادر برای حمل و نقل و مصارف به صورت فله ای، جعبه های مقوایی در مصارف فروشگاهی و خانگی، پاکت های بسته بندی چای برای مسافرت و سایر موارد از انواع بسته بندی های چای می باشد. 

یکی از بهترین بسته ‌بندی‌ های داخلی چای که شرایط مساعدی را برای نگهداری فراهم می‌کند پاکت‌ های فویلی است. این پاکت‌ها عطر و طعم چای را به‌ خوبی حفظ می‌کنند و در برابر رطوبت مقاوم‌ هستند.

بسته بندی و ظاهر کالای شما در بازاریابی و فروش آن در فروشگاه ها تاثیر زیادی دارد. همانطور که می دانید برند های مختلفی برای چای در ایران وجود دارد. علاوه بر کیفیت و عطر خود چای، بسته بندی آن نیز مورد توجه مشتری است. بسته بندی با کیفیت و خوب، نشان دهنده ی کیفیت خوب محصول و شیوه ی نگه داری آن است.

اگر بسته بندی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مشتریان به احتمال زیاد برند و محصولات شما را با کیفیت مرتبط می کنند. به ویژه مهم است که بسته بندی شما از محصولات شما به اندازه کافی محافظت کند.

چاپ جعبه چای به صورت چهار رنگ , دو رنگ و تک رنگ در مجموعه ما طراحی میشود و امکان ساخت جعبه چای و تولید جعبه دمنوش با رنگ ها و طرح های مختلف انجام می پذیرد .

کارخانه کارتن سازی آیین پک،‌ بسته‌بندی را طبق استانداردهای بین‌المللی و در ابعاد و سایزهای دلخواه بر اساس سفارش مشتری در کمترین زمان ممکن تولید می‌کند.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند