کارتن بسته بندی تن ماهی

بسته بندی محصولات پروتئینی از قبیل ماهی، گوشت و نیز انواع تن ماهی در نهایت نیاز به جعبه و کارتن برای محافظت و حمل و نقل دارند.

کنسرو ها یکی از روش های نگهداری محصول به روش مطمئن است که با روش های گوناگون به منظور نگهداری و حفاظت از محصول انجام میگیرد و میتوان گفت که جنس فلزی متدوال ترین جنس می باشد که در فروشگاه ها یافت می شود تا ارزش محصول در طولانی مدت حفظ و استفاده براحتی صورت بگیرد.

جعبه های مقوایی که برای کنسروها تولید می شوند، امروزه نیز بسیار به چشم میخورند و از نظر زیبایی و جذابیت جلوه بهتری دارند.

نوع دیگر بسته بندی که برای کنسروها استفاده میشود سینی کنسرو نام دارد که این سینی ها از کارتن ساخته شده است و کنسروهای موردنظر مرتب درون آن چیده شده و با یک سلفون روی آن را می پوشانند و به صورت پک در می آیند تا کنسروها درون سینی فیکس شده و در حین حمل و نقل تکان نخورند.

مطالب مرتبط:

کارتن محصولات دریایی

در خصوص کارتن مادرها باید گفت برای توزیع و پخش کنسروها معمولا از کارتن هایی با سایز بزرگ تر استفاده میکنند و کنسروها را درون آن قرار میدهند تا درون کانتینر های حمل و نقل قرار گیرند. این کارتنها میتوانند در دو نوع فلکسویی و لمینتی تولید شوند.

بسته بندی کنسرو ها اغلب میتواند با چاپ لیبل یا چاپ کارتن، چاپ جعبه همراه باشد؛ به  این صورت که ابتدا کنسرو مواد غذایی یا تن ماهی درون قوطی مورد نظر قرار گرفته سپس برای آن چاپ جعبه بسته بندی قوطی کنسرو تولید و به بازار عرضه می شود.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند