کارتن بسته بندی ظروف پذیرایی

یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان ظروف پذیرایی بسته بندی درست آن است.زیرا این ظروف در برابر ضربه ها و لرزش ها بسیار آسیب پذیر هستند.

بسته بندی حلقه اتصال بین مصرف کننده و تولید کننده است و اکثر خریدها را نیز در بسته بندی های متنوع و رنگارنگ تحویل می گیریم. اینجاست که به اهمیت بسته بندی کالا پی می بریم.

بسته بندی های کارتنی با قابلیت استحکامی که دارند می توانند اجسامی همانند ظروف چینی و شیشه ای که دارای وزن نسبتا بالایی هستند را بدون آسیب به مقصد برسانند و هم چنین داشتن وزن سبک آنها در تسهیل حمل و نقل نقش بسزایی دارد و در ابعاد و اشکال مختلف به تولید می رسند.

بسته بندی ست چای

نقش بسته بندی در حفظ و نگه داری ظروف پذیرایی بسیار موثر است. جعبه کارتن ست پذیرایی به دو صورت تکی و گروهی طراحی و تولید می شود. حتی می توان این جعبه های کارتنی را به دو صورت چاپ دار یا بدون چاپ نیز تولید کرد.

ویژگی دیگر این کارتن ها ماندگاری طولانی مدت آنها در انبار در یک زمان طولانی است که این ویژگی باعث می شود رطوبت در داخل انبار دیرتر به داخل کارتن نفوذ کند.

بسته بندی های مدرن خلاقانه باعث شدن مشتری تا سال ها محصول خود را در بسته بندی قرار داده و در منزل نگهداری کند حال اگر بر روی این بسته بندی چاپ وجود داشته باشد هم به زیبایی بسته بندی می افزاید و هم نام برند شما همیشه در مقال چشمان مصرف کننده است و این یکی از مراحل برند سازی و گسترش برند محسوب میشود.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند