کارتن بسته بندی سبزیجات برای صادرات

از آنجایی که صیفی جات و هم چنین سبزیجات به کشورهای دیگر صادر میشوند طراوت و تازگی آنها حائز اهمیت است

بسته بندی میوه ها و سبزیجات تازه یکی از مراحل مهم در مسیر طولانی و پیچیده از تولید کننده تا مصرف کننده است. 

یکی از مواردی که در صنعت بسته بندی به آن توجه زیادی می شود ،هزینه حمل و نقل محصولات کشاورزی می باشد. لذا در ساخت و طراحی انواع بسته بندی به نحوه چینش و سایز آنها برای قرار گیری در کانتینر ها حمل توجه خاصی می شود.

با استفاده از طرح های گرافیکی مناسب و همچنین چاپ چند رنگ می توانید کارتن های بسته بندی سبزیجات تولید نمایید که به محصول شما ارزش افزوده بسیاری بالایی ببخشد و این نوع بسته بندی میتواند بصورت فزاینده ای در جذب مشتری تاثیر گذار باشد. 

کارتن های صادراتی و داخلی سبزیجات به صورت کارتن لمینتی و کارتن چاپی و کارتن دایکاتی و یا برای جعبه فانتزی به طور جعبه مقوایی با قیمت متناسب در تیراژهای متفاوت تولید می شوند .

بسته بندی های کارتنی با تحمل وزنی که دارند میتوانند برای صادرات استفاده شوند زیرا محصولاتی همانند سبزیجات و صیفی جات برای حمل و نقل مدت زمان طولانی تری، به طوری که بر روی هم قرار گرفته اند، در کانتینر ها سپری میکنند.

این جعبه ها کم وزن بوده و در اندازه ها و شکل های مختلف برای بسته بندی سبزیجات تازه و میوه ها موجود هستند. کارتن های ساده دارای ضخامت 0.85 و 3 میلی متر هستند در حالی که کارتن های موج دار دارای ضخامت 1.2 تا 8 میلی متر هستند. این جعبه ها می توانند به طور قابل توجهی در برابر آب و رطوبت مقاوم باشند.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند