نکات مهم در  کارتن بسته بندی زغال

برای اینکه بتوان محصولاتی مثل زغال را به فروش بالا رساند و کیفیت آنرا به نوعی در چشم مشتریان خوب نشان داد،آنرا در بسته بندی هایی زیبا و طراحی هایی مدرن جای می دهند تا بتوانند با قیمتی متناسب عرضه نمایند.

از آنجایی که این ماده سیاه رنگ بوده و بدون بسته بندی باعث رنگ دادن به محیط اطراف خود مگیردد، بسته بندی آن جر مسائل حیاتی برای این محصول قرار میگیرد. در کارخانه های تولید انواع بسته بندی زغال فاکتور های مهمی در استفاده از ورق های کارتن مورد استفاده در نظر گرفته می شود تا محصول نهایی در بهترین کیفیت تحویل مشتری داده شود.

در طراحی و تولید جعبه و کارتن های زغال به صورت لمینتی و یا چاپ مستقیم روی این نوع کارتن ها با ورق های سه لایه و پنج لایه تولید می شود .

معمولا زغال ها را به صورت کلی بسته بندی می کنند. بسته بندی زغال معمولا در بسته های کارتنی ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی انجام می‌شود و معمولا بری کارتن های ۱۰ کیلویی زغال از ورق ۵ لایه و برای ۵ کیلویی از کارتن سه لایه استفاده می شود.

استحکام کارتن زغال به دلیل وزن نسبتا زیاد زغال، کیفیت ورق کارتن زغال به دلیل اینکه بو یا اثر نامطبوعی بر روی زغال نگذارد، درج نوع درختی که زغال از آن به دست آمده است، از نکات مهمی هستند که هنگام طراحی کارتن باید به آن توجه کرد.

بهتر است برای بسته بندی محصولات زغال از بهترین متریال و با کیفیت ترین جنس ورق کارتنی استفاده کنید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند