بسته بندی لوازم آرایشی

صنایع کمی ‌وجود دارد که به اندازه صنایع آرایشی و زیبایی، پتانسیل جذب تعداد زیادی مشتری وفادار و سرسخت را داشته باشند و با توجه به این نکته، بسته‌بندی لوازم آرایشی دارای اهمیت بسیار است.

اولین چیزی که مشتریان بالقوه محصولات زیبایی خواهند دید، نحوه بسته بندی آن است. گستره وسیع از محصولات موجب تنوع متریال و نوع بسته بندی در این دسته شده است. طوری که انواع جعیه از جمله، جعبع مقوایی، جعبه لمینیتی، هاردباکس و کارتن مادر. و انواع ظرف مانند بطری پلاستیکی و شیشه‌ای، و قوطی پلاستیکی، شیشه‌ای و فلزی، همگی در بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند.

اما دقیقا چگونه باید بسته‌بندی لوازم آرایشی را طراحی کرد، که مشتری ایده‌آل شما فریاد بزند “آهان! من دیروز به این احتیاج داشتم؟”

بسته بندی آرایشی و بهداشتی باید احساس اطمینان و اعتماد را به مخاطب انتقال دهد، تا بتواند مصرف کننده را به خود جلب کند. 

برای تولید بسته بندی های این محصولات بهتر است در اولین مرحله موضع خود را مشخص کنید یعنی بهتر است بدانید برای چه کسانی قرار است محصول تولید کنید. بانوان یا آقایان؟! در چه رنج سنی؟ آیا قرار است محصولات به صورت اینترنتی به فروش برسند یا در میدان رقابتی با سایر محصولات درون فروشگاه قرار بگیرند؟!

 رنگ های براق مثل طلایی و نقره ای میتواند در جلب توجه آنان تاثیر داشته باشد. طراحی و چاپ جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله مواردی است که در فروش این محصولات موثر است.

بسته بندی هر محصول، در حقیقت تجسم هویت و دلیل به یاد ماندنی بودن یک مارک تجاری می باشد.

خوانا بودن اطلاعات محصول بر روی جعبه‌ی بسته‌ بندی لوازم آرایشی  به خریداران کمک می‌کند که بتوانند با محصولی که قصد خرید آن را دارند در نگاه اول آشنا شوند. اما با این حال اولین چیزی که روی هر جعبه‌ی بسته بندی دیده می‌شود برند تولید کننده خواهد بود.

هنگام خرید کارتن بسته بندی به عکس، رنگ ،تبلیغات و هر چیزی را که بدنه ی شخصیت و هویت برند شما را تشکیل میدهد یکی از خلاقانه ترین کارهایی است که پیش از طراحی بسته بندی خود میتوانید انجام دهید.

ما در شرکت آیین پک قبل و پس از طراحی و تولید بسته بندی، با ارائه خدمات زیر در کنار مشتریان خود هستیم.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند