خرید کارتن بسته بندی کوچک

کاغذ و کارتن سلولزی معمول ترین مواد خام جهت ساخت کارتن و جعبه است. این کارتن و جعبه ها با توجه به مسطح و صاف بودن قابلیت چاپ بسیار بالایی دارند.

با توجه به طیف وسیع جعبه‌های موجود در بازار انتخاب جعبه‌ای که مناسب کار شما باشد و نیازهایتان را در زمینه بسته بندی محصولات برآورده سازد، دشوارتر از آن چیزی ست که به نظر می‌رسد.

ساخت کارتنهای بسته بندی به دلیل مزیت های استفاده از این نوع بسته بندی برای محصولات، به صنعتی پیشرو در جهان و ایران تبدیل شده است. تقریبا 90 درصد از صنایع تولیدی کشور برای بسته بندی، ارسال و فروش محصولات خود از کارتن بسته بندی گاهی با تیراژ کم استفاده می کنند.

انواع کارتن های بسته بندی

به طور کلی تمام نمونه کارتنهای تولید شده در صنایع تولید و چاپ کارتن به صورت بسته بندی به دو دسته کارتن عادی و کارتن دایکاتی تقسیم می شوند. کارتن شاده یا کارتن آماده با سرعت بیشتری تولید شده، ارزان تر بوده و نیاز به قالب ندارد. کارتن های دایکاتی که خود به انواع مختلفی مانند کارتن سوراخ دار، کارتن تلسکوپی، کارتن دسته دار، کارتن پنجره دار و کارتن بدون درب تقسیم می شود نوعی از کارتنهای بسته بندی است که توسط قالب های تیغ دار تولید شده و کیفیت و دقت بالاتری نسبت به کارتن های عادی دارد.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند