راهنمای انتخاب و خرید کارتن

بسیاری از فروشگاه ها از جمله فروش کارتن و کارتن فروشی با ساخت انواع کارتن های حفاظت کننده و مرغوب، در تعداد بالا با ابعاد و اندازه های مختلف نیز خدمات عرضه می دارد.

استفاده از کارتن امروزه برای همه  کسب و کارها جزو امور ضروری و ملزومات اصلی برای بسته بندی کالاها و خدمات محسوب می شود. کسب و کارها لازم است که به نوعی محصولاتی را که تولید می نمایند را در بسته بندی های محکم و قابل اطمینان به مشتریان عرضه کنند تا هم برند آنها معتبر تر گردد و هم اینکه سبب رضایت خاطر مشتریان جلب گردد.

نحوه بسته بندی کالای شما نقش مهمی در نحوه واکنش مصرف کنندگان نسبت به محصول شما دارد. یک بسته بندی خوب می تواند قدرت برند شما را بالا ببرد. 

بهترین کارتن برای محصولاتم کدام هست؟

برای این که بهترین بسته بندی را داشته باشید، باید سبکی مخصوص برای محصول خود انتخاب کنید. این سبک باید به گونه ای باشد که اندازه و شکل محصول را به خوبی نشان دهد، همچنین باید ارائه کننده ای کلی از محصول درون جعبه باشد. 

تولید کننده انواع کارتن معمولا محصولات خود را در قالب کارتن ارزان برای مشتریانی که قصد خرید عمده دارند تهییه می کند چرا که بخش عظیمی از این خرید ها برای مشتریان و بنگاه های اقتصاید ایت که می خواهند تا حد ممکن در خرید خود در قالب کارتن ارزون صرفه جویی نمایند.

چه استفاده ای از کارتن خواهید کرد؟

مهمترین فاکتور در مورد بسته بندی محصولات، انتخاب کارتنی است که محصول شما در آن قرار گیرد. اگرچه اندازه کارتن می تواند بیشتر از اندازه محصول شما باشد، اما این پاسخ حداقل اندازه بسته بندی شما را تعیین می کند.

مشابه ابعاد محصول، وزن آن نیز بر روی انتخاب بهترین کارتن تاثیر می گذارد. با دانستن وزن محصول می تواند ساختار و موادی که برای ساخت کارتن استفاده می شود را تعیین کنید.

انتخاب کارتن مناسب اسباب کشی

برای خرید بهترین کارتن اسباب کشی کارتن های پنج لایه می باشند، که از مقاومت کافی و مناسب  برای حمل و بار لوازم منزل می باشند. علاوه بر ویژگی بالای استحکام کارتن های اسباب کشی، ابعاد و سایز آنها نیز اهمیت فراوانی دارد.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند