بسته بندی بادمجان تک ردیفه

بادمجان از خانواده گیاهی مشابه گوجه‌فرنگی و فلفل هستند که بومی مناطق گرمسیری است و نسبت به گوجه فرنگی در معرض دمای سرد آسیب‌پذیرتر است.

معمولا برای بسته بندی بادمجان در صادرات، تک به تک بادمجان‌ها در نایلون‌های نانو قرار می گیرند تا میزان زمان تازگی و سالم ماندن محصول را افزایش دهند. سپس این بادمجان‌ها در کارتن‌های صادراتی مناسب که قاعدتا باید کارتن پنج لایه و سردخانه‌ای باشند قرار می گیرند.

کارتن بادمجان در دو مدل فلکسویی و لمینتی و در انواع کارتن سه لایه و پنج لایه تولید می شود که هر یک با توجه به شرایط تولید برای صادرات استفاده می گردد.

استفاده از نبشی‌های استاندارد و پالت‌هایی با استاندارد یورو پالت نیز در پایان بسته‌بندی از ملزومات کار صادرات بادمجان به شمار می‌روند.

کارتن بسته بندی صادراتی مناسب ترین روش برای بسته بندی انواع میوه به منظور صادرات محصولات مختلف است. زیرا این نوع کارتن ها از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار هستند و می توانند میوه را بدون له شدگی و سالم به دست مشتری برسانند.

با خرید کارتن بسته بندی صادراتی می توان محصولات را به شکل دلخواه بسته بندی کرد و بدون دغدغه و نگرانی به جاهای مختلف در داخل یا خارج صادر نمود. بیشتر تولید کنندگان میوه ترجیح می دهند کارتن میوه صادراتی را به صورت مستقیم از کارتن سازی سفارش دهند تا هم از قیمت مناسب آن و هم از کیفیت کارتن های بسته بندی میوه صادراتی مطمئن شوند. 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند