جعبه چای، نسکافه و دمنوش

امروزه نوشیدن چای و دمنوش، بخشی جدا نشدنی از زندگی عادی و روزانه مردم است و بسته بندی تاثیر زیادی در لحظه انتخاب محصول، توسط مصرف کننده را دارد.

با افزایش بازار رقابت چای، علاوه بر کیفیت، حالا بحث صنعت بسته‌ بندی چای بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عرضه ی این محصول پرطرفدار، چه در داخل و چه برای صادرات، نیازمند به بسته بندی با کیفیت و شکیل دارد، که عطر و طعم محصول را حفظ کرده و مشتریان با دیدن آن پی به مرغوبیت چای ببرند.

یکی از دلایلی که صنعت بسته بندی آن را مورد هدف قرار داده است تبلیغ برند ها با طراحی بسته بندی محصولات به طور خاص می‌باشد و همچنین چاپ طرح های مختلف روی آن که باعث جذب مشتری می‌شود نوع طراحی و بسته بندی محصول چای در فروش آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

جعبه های نسکافه نیز مانند جعبه‌ی مقوا می‌باشند معمولا انواع مختلفی نسکافه وجود دارد.جنس و طرح جعبه چای و نسکافه این تمایز را به وضوح به مشتری نشان می‌دهد.

دمنوش‌ها نوشیدنی‌های سنتی ای هستند که برای آرامش دادن استفاده می‌شوند و گاهی نیز خواص دارویی دارند. انواع چای نیز مانند چای سبز هم جزو این دمنوش ها به حساب می‌آید. جعبه بسته بندی دم نوش امروزه بیشتر به صورت پک های مقوایی و کارتنی تولید می شود.

برای چاپ جعبه چای بایستی به چند نکته توجه داشته باشید تا محصول نهایی شما در ویترین فروشگاهها بیشتر خودنمایی کند:

طراحی را جدی بگیرید

 طراحی بسته بندی بطور کلی به نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید، میزان رقابت، خلاقانه بودن طراحی ها و بودجه ای که برای آن در نظر دارید بستگی دارد.

انتخاب نوع مقوا

طیف وسیع کارتن های مقوایی بر اساس شکل ظاهری و جنس مقوای استفاده شده در تولید، به انواع مختلفی تقسیم شده و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چنان چه مایل باشید بسته بندی محصول شما رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد، می توانید از سلفون چاپ دار استفاده کنید. در بسته بندی های چاپ دار به جای استفاده از برچسب، لوگو و سایر اطلاعات مربوط به محصول مستقیما روی لفاف چاپ می شود.

اگر تولیدکننده چای هستید و میخواهید محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنید می توانید از انواع پک های مقوایی که برای صادرات طراحی شده اند استفاده کنید. این بسته بندی ها در ابعاد و حجم های کوچک معمولا با مقوای ایندربرد و گرم بالا تولید می شوند تا جعبه در حین حمل و نقل تغییر شکل ندهد.

 

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند