از کجا کارتن مقوایی بخریم؟

بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف، اهمیت صنایع مربوط به کارتن سازی و به خصوص کاربرد کارتن مقوایی را نشان می دهد.

کارتن مقوایی با ضخامت های متفاوتی تولید می شود و اغلب از یک طرح مکعبی شکل پیروی می کنند. ضخامت جعبه مقوایی با توجه به وزن و تراکم کالای مورد نظر طراحی می گردد. طیف وسیع کارتن های مقوایی بر اساس شکل ظاهری و جنس مقوای استفاده شده در تولید، به انواع مختلفی تقسیم شده و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنا بر آمار های مختلف بسته بندی شکیل و مناسب تا هفتاد درصد در انتخاب محصول توسط مشتری تأثیر گذار است. همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که تمامی اقلام کاغذی از جمله جعبه های مقوایی دارای قابلیت بازیافت بوده و به راحتی در طبیعت تجدید شده و مسائل زیست محیطی را به دنبال ندارند.

 با توجه به وزن کم و بازیافت پذیری کارتن مقرون به صرفه ترین و اولین انتخاب جهت بسته بندی و حمل و نقل کالا می باشد.

برخی از انواع جعبه مقوایی کاملا جنبه تزیینی داشته و برخی دیگر نیز صرفا با هدف حفظ کیفیت بسته بندی ارائه می شود و نشانه های ظاهری و طراحی آن چندان مد نظر نمی باشد.

از کارتن های مقوایی در بسته بندی و بایگانی اقلام، اجناس و تولیدیها در صنعت های و کارگاه‎های تولیدی و همینطور بسته بندی اسباب کوچک و وسیع خانه برای جا به جایی در فواصل کوتاهی و بلند شهری یا این که میان شهری و همچنین انبار و بایگانی کردن به کار گیری می‎گردد.

اگر محصولات شما قرار است برای مدت طولانی در قفسه فروشگاه نگهداری شود و یا مسیر طولانی را برای رسیدن به مقصد طی کند، بهترین انتخاب شما استفاده از جعبه قفسه ای شکل باشد.

شما میتوانید همینک با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره های لازم برای خرید کارتن، نسبت به ثبت سفارش تلفنی خرید کاتن مورد نیاز خود اقدام نمایید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند