طراحی و تولید انواع جعبه های دستکش

دستکش یکی از لوازم پرکاربرد در حین نظافت است. در تماس مکرر دست با آب و کف، پوست دست به مرور آسیب می بیند و ممکن است بعضی از افراد به انواع شوینده‌ها حساسیت داشته باشند.

دستکش ها انواع و کاربردهای مخلفی دارند و شامل دستکش های یکبار مصرف، دستکش های پزشکی، دستکش های خانگی و .. می شوند.

طراحی و تولید انواع جعبه های دستکش یکبار مصرف، جعبه دستکش جراحی، جعبه دستکش لاتکس با توجه به تعداد و اندازه های دستکش و با استفاده از با کیفیت ترین نوع کاغذ و مقوا در برابر ویروس و باکتری ساخته می شوند.جعبه های مقوایی 

همچنین می توان جعبه های دستکش را در تعداد مختلف در جعبه های کارتنی به اصطلاح کارتن مادر بسته بندی کرد. این جعبه ها معمولا از 10 جعبه کوچک تشکیل می شوند.

جعبه دستکش

جنس جعبه دستکش

جعبه های دستکش معمولا از جنس مقوای ایندربرد که به مقوای بهداشتی نیز شهرت دارد ساخته می شود. در مقوای ایندربرد درقسمت مغزی آن از مواد بازیافتی ، به کار رفته و در دو طرف دیگر لایه پالپ سفید یا نخودی با درصد پالپ به بیشتر استفاده می شود.

همچنین بخوانید: مقوای ایندربرد یا مقوای بهداشتی چیست؟

همچنین بر روی جعبه های دستکش امکان چاپ عکس و طرح دلخواه وجود دارد. توجه به شکل ظاهری بسته بندی در بازاریابی و فروش نقش بسیار زیادی دارد. 

شرکت بسته بندی آیین پک جزء اولین تولیدکنندگان کارتن های هفت لایه در ایران بوده و با بهره گیری از دستگاه های مدرن مطابق با به روزترین تکنولوژی های دنیا و همچنین پرسنل متخصص در زمینه طراحی و تولید محصولات بسته بندی، سعی در برجسته کردن و متمایز نمودن تولیدات شما در بازار رقابتی داخل و خارج از کشور دارد.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند